INTERNAGO’S LÖNEHANTERING

Internago erbjuder en komplett lönehanteringsservice i Sverige och på internationella marknader:

 

  • Lokala lönekonsulter och personlig service
  • GDPR-anpassat system.
  • Webgränssnitt (inga mer excel och e-mails med lönehanteringsdata)
  • Flera språk (just nu svenska, engelska, franska och tyska)
  • Webgränssnitt och app för utläggshantering
  • Teknisk integration med lokala lönehanteringssystem samt moderbolagets eller dotterbolagets bokföringssystem. 
  • För bokföringsbyråer och konsultföretag kan vi kan erbjuda vårt system som en separat lösning. Ni kan även använda delar av vårt system, ex. timrapporteringsmodul eller lönefilshanteringsmodul för att hantera överföring av känsliga dokument på ett GDPR-anpassat tillvägagångssätt. 

 

Lönehantering online – så fungerar det!

  1.  Vi hjälper dig med anställningsavtalet genom att samarbeta med en av våra advokater.
  2. När anställningskontraktet är på plats så gör vi nödvändiga registreringar hos lokala myndigheter.
  3. Varje månad laddar du upp löneunderlag som “tid”, “semesterdagar”, “bonus”, “resekostnader” i vår payrollportal
  4. Vår lokala lönekonsult producerar lönespecifikationen och laddar upp den på Internago Web Platform. Du kommunicerar direkt med lönekonsulten och kan be om justeringar om det behövs.
  5. Din lönespecifikation är nu klar!

Genom att använda Internago Web Portal har du fullständig översikt över lönespecifikationer för alla dina anställda i alla dina företag på din hemmamarknad och på internationella marknader.

BÖRJA ANVÄNDA INTERNAGO'S LÖNEHANTERINGSSERVICE

13 + 13 =